Czwartek, 17 września 2020
Dobra wiadomość dla handlowego giganta

Już 13 tys. punktów odbioru posiada Poczta Polska. Zamawiający przesyłkę w ramach usługi Odbiór w Punkcie może skorzystać z placówek pocztowych, ale też odebrać ją w sklepach Żabka, na stacjach PKN Orlen oraz w kioskach i salonikach prasowych Ruch, a także z automatów paczkowych w Biedronkach i w sklepach Lewiatan.

– Wygoda, dostępność i powszechność to główne atuty naszej sieci punktów odbioru. To nasza odpowiedź na oczekiwania klientów, aby mogli odbierać zamawiane w e-sklepach towary przy okazji załatwiania codziennych spraw – mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej. – Sukcesywnie rozwijamy naszą sieć i prowadzimy rozmowy z partnerami, dzięki którym może być ona jeszcze większa – podkreśla Tomasz Zdzikot.

Spółka udostępnia również klientom indywidualnym w każdej placówce możliwość nadania pocztowej przesyłki do odbioru w wybranym punkcie na terenie całej Polski.

Szczegółowa lista punktów odbioru znajduje się na stronie odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl

Przypomnijmy, trwają intensywne rozmowy Amazona z Pocztą Polską na temat obsługi przesyłek z serwisu Amazon.pl, jak poinformował “Dziennik Gazeta Prawna”. Poczta Polska przygotowuje odrębną linię do obsługi zamówień z tej platformy. Więcej: https://rynek-ksiazki.pl/aktualnosci/amazon-w-polsce-jeszcze-przed-black-friday/

Podaj dalej
Autor: ET