Piątek, 21 czerwca 2024

Poczta Polska zwiększa dostępność swoich usług i rozbudowuje sieć punktów, w których można wysłać i odebrać doręczane przez nią przesyłki.  Są to m.in. punkty partnerskie, czyli współpracujące z nią punkty handlowe. Aktualnie są to sklepy: Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek, Arhelan, a teraz także Duży Ben i Euro Sklep, podmioty należące do Grupy Eurocash.

Łącznie, wliczając placówki pocztowe, jest ponad 18 tys. punktów zlokalizowanych na terenie całej Polski.

Jak wskazano w komunikacie, celem rozwoju sieci punktów partnerskich Poczty Polskiej jest spełnienie oczekiwań klientów i zwiększenie ich komfortu. Poczta Polska wraz z partnerem technologicznym – firmą Pointpack zapewnia możliwość korzystania z najbardziej popularnych usług w wygodny sposób: szybko, blisko domu czy pracy, przy okazji załatwiania innych spraw, wygodnie. Wysyłka, odbiór czy zwrot paczki powinien być dla klientów prostą i nieangażującą czynnością.  Coraz szerszy zasięg Pocztex PUNKT (placówki pocztowe i punkty partnerskie) daje taką możliwość: sklepy, z którymi współpracuje spółka, mają rozległą sieć, znajdują się także w mniejszych miejscowościach i mają długie godziny otwarcia, a przesyłki czekają w nich na klienta dłużej niż przez 48 godzin. Dzięki rozszerzeniu sieci punktów partnerskich o sklepy Duży Ben i Euro Sklep klienci zyskali kilkaset nowych lokalizacji, w których można wysłać i odebrać paczkę.

W całej sieci Pocztex PUNKT, zarówno w placówkach pocztowych, jak i w sklepach, klienci mogą odebrać oraz wysłać przesyłkę, także bez konieczności wydruku etykiety. Przesyłka czeka 7 dni od dnia otrzymania powiadomienia.

Poczta Polska oferuje klientom także inne możliwości korzystania z jej usług paczkowych. Oprócz Pocztex PUNKT jest także opcja Pocztex KURIER – dostawa pod wskazany adres oraz Pocztex AUTOMAT – dostawa do sieci automatów paczkowych, dostępnych 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Podaj dalej
Autor: W
Źródło: Poczta Polska