Wtorek, 5 listopada 2019
Badanie magazynu „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
W XII edycji badania Top Marka przeprowadzanego przez magazyn „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów najsilniejszą marką wydawnictw książkowych okazał się PWN. Brand pojawił się aż w 125.189 informacjach, a ich impact oszacowano na 114.558.196. Pomimo najniższego wyniku indeksu sentymentu (2,97), PWN okazał się liderem zestawienia. Miejsce 2. w rankingu zajęło wydawnictwo Znak. Trzecią marką sektora okazało się Wydawnictwo Literackie. W top 5 znalazło się także Wydawnictwo Czarne oraz Wydawnictwo W.A.B. [gallery size="full" columns="1" ids="3612794"] Miejsca 6-10 zajęły kolejno: Świat Książki, Agora, Rebis, Muza i Zysk i S-ka. - Rytm pojawiania się wzmianek o wydawcach książkowych jest ściśle związany z premierami tytułów sygnowanych ich logotypami, a wzmianki te to przede wszystkim zapowiedzi, recenzje i informacje o spotkaniach z autorami – komentuje Natalia Maćkowiak, starszy analityk PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. - Nazwy wydawnictw przywoływano także w związku z konkursami literackimi, informacjami o imprezach wystawienniczych oraz akcjach rabatowych w sieciach księgarń – dodaje Maćkowiak. Blisko 95 proc. przekazu lidera zestawienia pochodziło z mediów społecznościowych. To wynik organizowanego przez PWN konkursu na Młodzieżowe Słowo Roku oraz efekt prowadzenia poradni językowej.   Badanie obejmowało również marki producentów papieru. Pierwsze miejsce w tej kategorii zdobył International Paper Kwidzyn. Drugie miejsce zajęła firma Mondi. Podium …
Wyświetlono 25% materiału - 197 słów. Całość materiału zawiera 789 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się