Poniedziałek, 20 marca 2000
CBOS 57 proc. badanych przyznaje, że niezbyt orientuje się, o co chodzi w reformie edukacji, a niemal co siódma osoba (14 proc.) twierdzi, że nic na ten temat nie wie. Poziom poinformowania wzrósł od czerwca o 9 proc. - obecnie znajomość założeń reformy deklaruje 29 proc. ankietowanych. Najlepiej poinformowani czują się respondenci z wyższym wykształceniem (dwie trzecie respondentów deklaruje znajomość założeń reformy), przedstawiciele kadry kierowniczej i inteligencji (57 proc.), a także pracownicy umysłowi niższego szczebla (46 proc.), osoby pracujące na własny rachunek (44 proc.) oraz ucząca się młodzież (49 proc.). Im badani mają niższe wykształcenie i gorszą pozycję społeczno-zawodową i materialną, tym częściej twierdzą, …
Wyświetlono 25% materiału - 104 słów. Całość materiału zawiera 416 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się