Wtorek, 3 grudnia 2019
Wśród najczęściej wybieranych produktów książki Olgi Tokarczuk

Jak poinformował Empik, w tegoroczny Czarny Piątek odnotowano 1,3 mln wizyt na stronie Empik.com, w tym blisko 900 tys. odwiedzin z urządzeń mobilnych, 5 tys. zamówień składano co godzinę w szczytowych momentach dnia, czyli ponad 84 zamówienia na minutę.

Aplikację mobilną Empiku odwiedzono w tym dniu ponad 230 tys. razy. Zakupy zrealizowane z wykorzystaniem smartfonu były w tym roku wyższe o 105 proc. niż w Black Friday 2018.

Wśród najczęściej wybieranych produktów królowały gry planszowe, książki Olgi Tokarczuk, opaska sportowa, najnowszy bestseller Katarzyny Bondy, powerbank i słuchawki.

TOP 10 – najchętniej kupowane produkty:

1. Gra zręcznościowa Jenga Classic
2. „Bieguni” – Olga Tokarczuk
3. Xiaomi Mi Band 4
4. „Miłość leczy rany” – Katarzyna Bonda
5. Gra logiczna Scrabble Original
6. Gra towarzyska Dobble
7. Powerbank XIAOMI Mi 2S
8. „Księgi Jakubowe” – Olga Tokarczuk
9. Słuchawki JBL T460BT
10. Zabawka interaktywna Skip Hop Pszczółka

– Do tegorocznego święta wielkich wyprzedaży przygotowywaliśmy się miesiącami, analizując, jakie promocje spodobają się odbiorcom. Liczba zamówień składanych co godzinę podczas Black Friday 2019 w szczytowych momentach dnia wyniosła ponad 5 000. Dowodzi to, że nasi klienci darzą nas wielkim zaufaniem i to jest dla nas największy sukces – mówi Damian Sękala, dyrektor departamentu marketingu interaktywnego Empiku.

Według danych Gemius za wrzesień 2019, Empik.com jest trzecim najpopularniejszym polskim sklepem internetowym. W badanym okresie Empik.com odnotował niemal 66,9 mln odsłon oraz prawie 20 proc. wzrost liczby użytkowników (tzw. real users) względem analogicznego okresu roku ubiegłego (dokładnie 19,73 proc.).

Autor: ET
Źródło: Empik