środa, 8 stycznia 2020
Liczba przesyłek doręczanych przez Pocztę w opcji Odbiór w Punkcie w 2019 roku podwoiła się. Wysoką dynamikę widać było szczególnie w szczycie przedświątecznym, kiedy w dwóch pierwszych tygodniach grudnia klienci odebrali w punktach tyle paczek, ile przez cały listopad. Spółka odnotowuje stały trend wzrostu popularności odbioru przesyłek w sieci sklepów Żabka i stacji paliw Orlen. Swoją silną pozycję utrzymują także placówki pocztowe. Klienci odbierają aż 85 proc. przesyłek w dniu dostarczenia ich do punktu. Coraz częściej korzystanie z usługi mierzone jest w sekundach, dla przykładu średni czas obsługi osoby odbierającej paczkę w sklepie Żabka wynosi zaledwie 35 sekund. Te punkty odbioru są coraz popularniejsze wśród klientów Poczty, decyduje o tym wielkość sieci oraz jej rozwój. W grudniu 2019 ponad 40 proc. odbiorów w punkcie zostało zrealizowanych …
Wyświetlono 25% materiału - 126 słów. Całość materiału zawiera 505 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.