Czwartek, 9 marca 2006
Merlin.pl w czołówce e-sklepów cieszących się największym zainteresowaniem i zaufaniem klientów
„Gazeta Prawna” donosi, że sklepom internetowym przybywa klientów. Przybywa również samych sklepów – rocznie nawet kilkaset. Statystyki, są dla właścicieli e-sklepów bardzo optymistyczne, wynika z nich, że już prawie co drugi internauta dokonał zakupu w sieci. To jednak nie koniec, przewidywany jest dalszy, kilkunastoprocentowy wzrost liczby klientów wirtualnych sklepów . Dla sprzedawców handel w sieci to idealny sposób poszerzenia zasięgu działania, nowy kanał dystrybucji, znacznie tańszy od tradycyjnych form sprzedaży. Liczbę polskich sklepów internetowych szacuje się na ok. 1000, wśród nich największą …
Wyświetlono 25% materiału - 82 słów. Całość materiału zawiera 331 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się