Poniedziałek, 15 maja 2000
Rozmowa Grzegorz Bartosiewicz prezes sieci dystrybucji WKRA S.A. - W minionym tygodniu WKRA otworzyła nowy oddział w Tychach oraz przeniosła wzorcowniÍ i magazyn w Warszawie do nowych pomieszczeŇ na Kolejowej. W sprzedařy sieci jest coraz wiÍcej tytułŰw pozapodrÍcznikowych. Skąd te zmiany? - Wiąře siÍ to ze strategią rozwoju firmy. WKRA jest obecnie czÍúcią grupy kapitałowej - Polskiej Dystrybucji Ksiąřek, ktŰrej udziałowcami są Muza i EMPiK. Jednym z celŰw grupy jest zwiÍkszenie udziału w rynku ksiąřek pozapodrÍcznikowych. - Czy to znaczy, ře WKRA wycofuje siÍ z rynku edukacyjnego? - Nic podobnego. Nie zamierzamy niczego traciĘ na rynku szkolnym. Przeciwnie. Dalszy rozwŰj firmy wymaga jednak poszerzenia asortymentu. - Jaką czÍúĘ oferty WKRY obecnie stanowią ksiąřki oúwiatowe? - Ponad połowÍ, jeúli chodzi o tytuły. W ubiegłym roku sprzedař podrÍcznikŰw i ksiąřek edukacyjnych stanowiła jednak ok. 85 proc. naszych przychodŰw - wiadomo, ře na rynku szkolnym są najwiÍksze nakłady ksiąřek. W tym roku planujemy, by udział innych ksiąřek …
Wyświetlono 25% materiału - 154 słów. Całość materiału zawiera 617 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.