Poniedziałek, 28 maja 2001
Rozmowa z Michaelą Hueber- Jaki jest, pani zdaniem, udział firmy Max Hueber Verlag w sprzedaży podręczników do nauki języka niemieckiego w Polsce? - Nasi konkurenci na polskim rynku dzielą się na dwie grupy. Po pierwsze są to polscy wydawcy, po drugie wydawcy niemieccy działający na tym rynku. Uważamy, że obecnie każda z tych grup ma po 50 proc. rynku, z czego nasz udział oceniamy na 25 do 30 procent. - A jaki jest udział Huebera w innych krajach? - Procentowo jest większy. W Hiszpanii mamy około 90 proc. udziału w rynku, w Grecji, która po Polsce jest dla nas najważniejszym rynkiem eksportowym - 80 proc, we Włoszech - 40-50 proc.- …
Wyświetlono 25% materiału - 110 słów. Całość materiału zawiera 441 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.