Poniedziałek, 28 maja 2001
Rozmowa z Michaelą Hueber- Jaki jest, pani zdaniem, udział firmy Max Hueber Verlag w sprzedaży podręczników do nauki języka niemieckiego w Polsce? - Nasi konkurenci na polskim rynku dzielą się na dwie grupy. Po pierwsze są to polscy wydawcy, po drugie wydawcy niemieccy działający na tym rynku. Uważamy, że obecnie każda z tych grup ma po 50 proc. rynku, z czego nasz udział oceniamy na 25 do 30 procent. - A jaki jest udział Huebera w innych krajach? - Procentowo jest większy. W Hiszpanii mamy około 90 proc. udziału w rynku, w Grecji, która po Polsce jest dla nas najważniejszym rynkiem eksportowym - 80 proc, we Włoszech - 40-50 proc.- …
Wyświetlono 25% materiału - 110 słów. Całość materiału zawiera 441 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się