Piątek, 1 czerwca 2001
Klasa S.A. Z rozgłosem rozpoczęła działalność firma Klasa S.A. przedstawiająca nowy projekt dystrybucji podręczników szkolnych. Plany są bardzo ambitne - wykonanie amatorskie. Firma zaprezentowała się wydawcom 4 czerwca podczas konferencji w hotelu Victoria. Klasa S.A. przedstawiła swój "ogólnopolski program dystrybucji podręczników", który przewiduje m.in. sprzedaż wysyłkową książek i możliwość kupowania ich przez szkoły oraz indywidualnych odbiorców w systemie ratalnym. Z przedstawionych materiałów wynika, że firma ma dla swoich działań akceptację Ministerstwa Edukacji Narodowej oraz mocnych partnerów, którzy mieliby zająć się logistycznym zapleczem realizacji projektu. Maciej Trawiński, prezes spółki, twierdzi, że jego firma podpisała umowy m.in. z Telekomunikacją Polską S.A., Call Center Poland i Webtelem (obsługa zamówień telefonicznych), Pocztą Polską, Masterlinkiem i Bertelsmannem (wysyłka materiałów informacyjnych, katalogów, realizacja zamówień ze szkół) oraz Amerbankiem, BRE Bankiem i Żaglem (kredytowanie sprzedaży i gwarancje bankowe). Nie podpisano tylko umów z dostawcami. Stanowisko wydawców jest jednoznaczne - nie chcą współpracować z nieznaną sobie firmą, która w środku sezonu podręcznikowego chce reorganizować system dystrybucji. - Nie będę narażał moich wieloletnich kontaktów z hurtownikami dla firmy, która powstała kilka dni temu i nawet nie ma jeszcze wpisu do rejestru sądowego - powiedział nam Wojciech Krasuski, członek zarządu WSiP. Spółkę tworzą dwie osoby fizyczne - Maciej Trawiński i Wiktor Markowicz. Ten drugi jest znanym biznesmenem, był współtwórcą dużej amerykańskiej firmy GTECH. Maciej Trawiński mówi, że jego firma zamierza w ciągu 18 miesięcy przeznaczyć na realizację projektu 20 mln USD. Sama kampania reklamowa ma kosztować 3 mln zł. Przygotowano 21 tys. plakatów w formacie B1 do powieszenia w szkołach oraz 15 tys. plakatów, które pojawią się w 8.300 oddziałach Poczty Polskiej. Poczta ma rozesłać 10 mln bezadresowaych ulotek (5 mln w czerwcu i 5 mln w sierpniu). Wydrukowanych zostanie milion egzemplarzy katalogu (12 stron formatu A4). Do szkół ruszyło tysiąc akwizytorów z materiałami promocyjnymi. W czerwcu i sierpniu pojawią się spoty reklamowe w TVP1 i TVP2 - razem sto emisji w czasie największej oglądalności. Firma chce …
Wyświetlono 25% materiału - 317 słów. Całość materiału zawiera 1269 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się