Piątek, 23 czerwca 2023
Bezpłatne szkolenie dla księgarzy z efektywnej obecności w mediach społecznościowych

Biblioteka Analiz zaprasza księgarzy do udziału w bezpłatnym szkoleniu „Social media – bądź widoczny! Media społecznościowe jako nowoczesne narzędzie marketingowe księgarzy”, które odbędzie się w sobotę 8 lipca.

Jak w łatwy i skuteczny sposób poprowadzić social media w branży księgarskiej? Jak zmodyfikować obecne już działania? Co zmienić w treści? Czemu stale trzeba pracować nad kanałami w socialach? Które platformy wybrać?

Podczas szkolenia omówimy najlepsze praktyki w zarządzaniu i tworzeniu codziennej komunikacji w mediach społecznościowych, narzędzia do optymalizacji kampanii reklamowych, reguły funkcjonowania w serwisach społecznościowych i przedstawienie wskazówek pozwalających uniknąć podstawowych błędów oraz przykłady dobrych i złych kreacji.

Termin: sobota, 8 lipca, godz. 10-15

Miejsce: platforma Zoom

Program szkolenia:

1. Czym jest STRATEGIA SOCIAL MEDIA i kiedy należy ją wdrażać?

– kiedy mówimy o strategii

– kiedy mówimy o planie działania

– kiedy należy zdecydować się na tworzenie strategii

2. Jak przygotować się do pracy nad strategią?

– elementy niezbędne do pracy

– plan pracy nad strategią

– lista rzeczy do przygotowania

– nisze w socialu, wyróżniki czy ukierunkowanie

3. Elementy strategii social media

– kroki w strategii

– składowe strategii

– grupy docelowe, pokolenia i persony

– cele strategii

– content marketing

– działania zasięgowe i konwersyjne

– organic i paid

4. Wdrożenie strategii

– plan wdrożenia

– pierwsza korekta

– druga korekta

– pełne wdrożenie

– monitoring

5. Rola content marketingu

– udział w strategii

– zasady tworzenia content marketingu

– elementy content marketingu

– przygotowanie treści i jej dystrybucja

– recykling contentu i reużycie treści

– formy contentu

– trendy w tworzeniu

6. Płatne działania w social mediach (paid, ads)

– kiedy wdrażać

– jakie budżety przeznaczyć

– co promować

– działanie płatne zasięgowe

– działanie płatne budujące konwersję

7. Mikrostartegie poszczególnych kanałów

– Facebook

– Instagram i Pinterest

– LinkedIn i Twitter

– TikTok

– Youtube

 

PROWADZĄCY

WERONIKA MICHALCZYK – marketerka, social media managerka, mobile video makerka i właścicielka agencji kreatywnej. Doświadczenie zdobywała w wewnętrznych działach marketingu oraz w agencjach reklamowych. Budowała wizerunek i social media Marka Kamińskiego, odpowiadała za działania w mediach społecznościowych mniejszych oraz większych firm, tworzyła profil TikTokowy europejskiego festiwalu Camerimage.

RAFAŁ WASILCZYK – od ponad 14 lat związany z marketingiem, specjalizuje się w działaniach z zakresu digital i social media. Doświadczenie zdobywał pracując w firmach z sektora retail, FMCG, wydawniczego czy medycznego – gdzie był odpowiedzialny za działania promocyjne, budowanie marek i ich komunikację w środowisku online. Obecnie freelancer na stałe współpracujący z firmami przy realizowaniu projektów marketingowych, fanatyk świata cyfrowego i wielbiciel kultury.

👉formularz_zgloszeniowy

Kontakt w sprawie szkoleń: Ewa Zając: ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl, tel. 22 828 36 31

 

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury

 

Patronat:


Podaj dalej