Poniedziałek, 15 lipca 2019
Szkolenie 16 września w Warszawie

Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji wydawców w obszarze promocji wydawnictwa z wykorzystaniem social media. W czasie szkolenia uczestnicy dowiedzą się, jak skutecznie tworzyć kampanie, optymalizować budżet oraz odpowiednio targetować grupy odbiorców. Poruszone zostaną kwestie związane z budowaniem strategii content marketingowej i wykorzystaniem jej w procesie promocji.

W części praktycznej każdy użytkownik – w Facebook Ads Manager – stworzy kampanie odpowiadające różnym celom biznesowym.  Nie zabraknie również case study opisujących dobre i złe praktyki komunikacji. Wyjaśnione zostaną również kwestie prawne związane z content curation i oznaczaniem treści reklamowych.

Szkolenie prowadzone będzie w formie teoretycznej, z elementami praktycznych warsztatów.

  • Jak pogodzić trendy marketingowe i dostosować je do naszych potrzeb?
  • Czy strategia content marketingowa to tylko wymysł?
  • Jak wykorzystać tkwiący potencjał i unikać błędów w komunikacji?
  • Które współczesne kanały warto wykorzystać?
  • Jakie działania praktyczne niosą ze sobą największe zaangażowanie?
  • Jak dobierać odpowiednie aktywności do konkretnych grup odbiorców?

– na te i inne pytania odpowiemy w czasie praktycznego szkolenia z zakresu wykorzystania mediów społecznościowych. Na szkolenie zapraszamy osoby, które posiadają podstawową wiedzę z zakresu social mediów. Szkolenie z laptopami – prosimy o przyniesienie własnego sprzętu.

Adresaci szkolenia: osoby zajmujące się działaniami komunikacyjnymi i promocyjnymi w wydawnictwie oraz  specjaliści z zakresu działań w social media i blogosferze.

Program szkolenia:

1. Komunikacja na portalach społecznościowych

  • strategia komunikacji
  • etapy tworzenia
  • przykłady najlepszych praktyk
  • viral w komunikacji

2. Prowadzenie aktywności

  • zasady tworzenia dedykowanych treści dla platform: FACEBOOK (grupy, notatki, posty); INSTAGRAM (relacje, wyróżnione relacje)
  • planowanie contentu
  • pomiar skuteczności działań
  • statystyki – rodzaje i interpretacja danych
  • real-time marketing

3. Narzędzia zaawansowane – platformy

  • FACEBOOK IQ Audience Insights
  • FACEBOOK BUSINESS PLATFORM
  • FACEBOOK ADS MANAGER
  • FACEBOOK PIXEL – konwersja i remarketing
  • FACEBOOK AUDIENCE NETWORK

4. Kampanie reklamowe  

  • zasady promocji treści
  • dobieranie grup docelowych (zawężanie i wykluczanie odbiorców)
  • plan wyświetleń
  • ustalanie budżetu reklamowego
  • optymalizacja realizacji

5. Tworzenie reklam profilowanych na cele

ŚWIADOMOŚĆ

  • rozpoznawalność marki

DZIAŁANIA

  • ruch
  • wysłanie wiadomości

KONWERSJA

  • sprzedaż z katalogu
  • konwersja

6. Case Study

  • przykłady dobrych i złych praktyk w komunikacji

7. Aspekty prawne

  • wykorzystanie materiałów
  • oznaczanie treści reklamowych (#ad)
  • content curation

Wykładowca:

Rafał Wasilczyk – absolwent Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego (Zarządzanie i Marketing w Ochronie Zdrowia) oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Marką w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Od 10 lat praktyk specjalizujący się w zakresie budowy i realizacji strategii social media, marketingu eventowego i PR oraz retail marketingu. W swojej karierze zawodowej związany z firmami działającymi na rynku detalicznym: Empik, Kakadu, Matras Księgarnie. Freelancer i koordynator projektów marketingowych w firmach detalicznych, farmaceutycznych, agencjach reklamowych oraz w wydawnictwach. Obecnie związany z Grupą PWN jako specjalista ds. marketingu w PZWL Wydawnictwo Lekarskie. Prowadzi szkolenia z zakresu content marketingu i budowaniu strategii promocji w social mediach.

 

Informacje organizacyjne:

 Termin szkolenia:  16 września 2019 r.,  w godz. 9.00-16.30
Miejsce: Warszawa, Atlas Tower, CK Golden Floor

Koszt udziału jednej osoby: 500 zł  + 23 proc. VAT (koszt obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, serwis kawowy, obiad, certyfikat uczestnictwa). Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z ramienia jednej firmy – koszt uczestnictwa wynosi 450 zł  + VAT od osoby.

formularz zgłoszeniowy doc: formularz_Social_Media_16_09_2019

formularz zgłoszeniowy pdf: formularz_Social_Media_16_09_2019

Kontakt w sprawie szkoleń:

Ewa Zając: ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl
Ewa Tenderenda-Ożóg: ewa@rynek-ksiazki.pl

tel. 22 828 36 31

www.rynek-ksiazki.pl/szkolenia