środa, 13 października 2021
PGE partnerem tytularnym na kolejne 5 lat

Rzecznik prasowy warszawskiego stadionu PGE Narodowego poinformował, ze PGE Polska Grupa Energetyczna i operator PGE Narodowego podpisały nową umowę sponsoringową na kolejne pięć lat. Jednocześnie arenie nadano imię legendarnego trenera piłki nożnej – Kazimierza Górskiego.

Przypomnijmy, że w latach 2013-2019 na stadionie PGE Narodowy odbyło się siedem edycji Warszawskich Targów Książki.

W ubiegłym roku impreza została odwołana ze względu na sytuację sanitarna, a tegoroczne Warszawskie Targi Książki odbyły się we wrześniu w zupełnie innej lokalizacji – pod namiotami na otwartym terenie przed Pałacem Kultury i Nauki, co spotkało się z pozytywną oceną wystawców, ale przede wszystkim z bardzo licznym udziałem czytelników. W tej sytuacji organizatorzy Warszawskich Targów Książki nie widzą obecnie możliwości powrotu na stadion PGE Narodowy.

– Coraz pewniejsze jest to, że nie powrócimy w najbliższych latach na Stadion Narodowy. I ze względu na barierę, jaką są koszty tego obiektu, które rosną z roku na rok i rzeczywiście prawdopodobnie również w przyszłym roku co do liczby wydawców i ilości uczestników targów, to ryzyko byłoby zbyt wielkie. Podczas tegorocznych Warszawskich Targów Książki odbyłem wiele rozmów, z których wynika pragnienie, abyśmy zostali wokół Pałacu Kultury i Nauki, bo to jest fantastyczne miejsce i świetny pomysł na taką akurat aranżację tej imprezy. Wobec tego coraz bardziej skłaniamy się ku rozwiązaniu, że po koniec maja przyszłego roku w Pałacu Kultury i Nauki, na jednym poziomie, a także na zewnątrz, zorganizujemy kolejną edycję Warszawskich Targów Książki – powiedział Bibliotece Analiz Jacek Oryl, dyrektor Warszawskich Targów Książki po zakończeniu tegorocznej edycji.

“Dotychczasowe pięć lat na PGE Narodowym było pełne emocji, których dostarczały największe i najciekawsze wydarzenia sportowe, rozrywkowe i kulturalne w Polsce. W tym czasie marka największej polskiej firmy energetycznej towarzyszyła ponad 100 całostadionowym wydarzeniom, w tym meczom piłkarskiej reprezentacji Polski, koncertom gwiazd polskiej i światowej muzyki, targom, wystawom i spotkaniom biznesowym. Od lipca 2015 roku do końca 2020 r. PGE Narodowy odwiedziło ponad 8 milionów osób. PGE Polska Grupa Energetyczna jako partner tytularny stadionu wspiera jego rozwój i przez następne pięć lat będzie współtworzyła to wyjątkowe miejsce” – powiedział Wojciech Dąbrowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej, cytowany w otrzymanym komunikacie.

W komunikacie czytamy też, że w ramach negocjacji nowej umowy PGE i PL.2012+ przeprowadziło dokładną analizę dotychczasowych wspólnych działań, w wyniku czego, m.in. odświeżono pakiet świadczeń partnerskich i uwzględniono możliwość nadania PGE Narodowemu imienia Kazimierza Górskiego.

“Dzięki naszej współpracy jesteśmy w stanie udostępniać stadion szerokiemu gronu odbiorców, dla których arena żyje 365 dni w roku. Z jednej strony staramy się zapełniać kalendarz wydarzeniami, na które czekają fani piłki nożnej czy miłośnicy koncertów, a z drugiej ściśle współpracujemy z biznesem, stąd liczne konferencje, kongresy, targi. Na terenach zewnętrznych organizujemy też bezpłatne wydarzenia w ramach naszej strategii CSR. To wszystko nie byłoby jednak możliwe na tak dużą skalę, gdyby nie współpraca z PGE Polską Grupą Energetyczną” – stwierdził Włodzimierz Dola, prezes zarządu operatora PGE Narodowego.

Badania przeprowadzone na zlecenie PL.2012+ w 2021 roku pokazują, że PGE Narodowy jest najbardziej rozpoznawalnym obiektem sportowo-widowiskowym w Polsce. Średnio aż trzy na pięć osób zapytanych o obiekty tego typu zlokalizowane w Polsce, wymienia go spontanicznie, a 84 proc. badanych rozpoznaje obiekt na podstawie fotografii.

Podaj dalej
Autor: (fran)