Poniedziałek, 18 stycznia 2021
Nowe wyzwanie po 15 latach z Xeroxem 

Jak poinformowała firma Ricoh Polska, dyrektorem sprzedaży w tej firmie został Stanisław Pieczara. Jest to nowe stanowisko dyrektora sprzedaży połączonych działów handlowych w tej firmie. Jak podano w komunikacie, Stanisław Pieczara od ponad 20 lat zawodowo związany jest z obszarem urządzeń drukujących i usług IT. Przez ostatnie 15 lat pracował w strukturach Xerox, zarządzając rynkiem systemów produkcyjnych oraz za współpracę z partnerami w obszarze sprzedaży i marketingu.

– Ricoh od wielu lat konsekwentnie realizuje strategię cyfrowej transformacji, rozwijając nowe produkty i usługi oraz inwestując w wybrane firmy sektora IT. Należy tu wspomnieć  Orbid, DataVision czy w ostatnich miesiącach zakup polskiej spółki Simplicity – powiedział Tomasz Nazaruk, prezes zarządu oraz dyrektor zarządzający Ricoh Polska.

– Jesteśmy w fazie dynamicznego rozwoju i chcemy w pełni wykorzystać potencjał naszego zróżnicowanego portfolio, obejmującego urządzenia drukujące do biur, systemy produkcyjne, usługi IT czy nasze Service Operations Centre w Warszawie, w którym pracuje ponad 140 specjalistów i ekspertów zapewniających pierwszą i drugą linię wsparcia. Jednocześnie Ricoh poprzez swój 200 osobowy zespół Ricoh Business Services w Gdańsku wspiera europejskie operacje firmy. To pokazuje skalę inwestycji Ricoh na polskim rynku. Stanisław ze swoim wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży kompleksowych projektów obejmujących wieloletnie umowy usługowe, najwyższymi umiejętnościami w zarządzaniu sprzedażą i szeroką wiedzą techniczną wesprze naszą organizację w osiągnięciu naszych celów – dodał.

– Bardzo się cieszę, że dołączam do zespołu Ricoh. To wyjątkowa sytuacja, gdy firma działająca w branży urządzeń drukujących w takim tempie i z takimi sukcesami zdobywała tradycyjny rynek jednocześnie konsekwentnie i elastycznie budując zasoby oraz kompetencje w obszarze cyfrowej transformacji. Wśród najważniejszych zadań jakie przede mną stoją znajduje się wdrożenie strategii w kanale bezpośrednim i  partnerskim nastawionej na  transformację cyfrową, koncentracja zespołu na sprzedaży nowych usług, szczególnie w obszarze IT i Communication Services oraz uzyskanie pełnej synergii we współpracy z nowo zakupioną przez Ricoh spółką Simplicity – zapowiedział Stanisław Pieczara.

Stanisław Pieczara  ukończył studia wyższe na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Politechnice Warszawskiej  W branży wydawniczo-poligraficznej od 2002 roku pełnił rożne funkcje od handlowca przez specjalistę produktowego, menedżera projektu, marketing menedżera. Od 2013 roku odpowiedzialny był w Xerox Polska za obszar systemów i rozwiązań produkcyjnych jako dyrektor sprzedaży i marketingu, a od 2019 również za kanał partnerski.

Firma Ricoh powstała w 1936 roku w Japonii. Oferuje urządzenia do druku biurowego i produkcyjnego, systemy zarządzania dokumentami, systemy do wideokomunikacji, monitory interaktywne, projektory, usługi IT oraz aparaty fotograficzne. Główna siedziba Ricoh Company, Ltd. mieści się w Tokio. Firma zatrudnia ponad 108 tys. pracowników na całym świecie.

Podaj dalej
Autor: (fran)
Źródło: Ricoh