Wtorek, 10 października 2023
Szkolenie online 13 października

W ramach cyklu szkoleniowego #NIEtakieŁATWEteSOCIALe skierowanego do rynku wydawniczego i księgarskiego będziemy wyjaśniać, przybliżać i przedstawiać w jasny oraz zrozumiały sposób świat social mediów.

Od czego zacząć? Jak zmodyfikować obecne już działania? Co zmienić w treści? Czemu stale trzeba pracować nad kanałami w socialach? Które platformy wybrać? Jak w łatwy i skuteczny sposób poprowadzić social media w branży wydawniczej?

Na te (i wiele innych) pytań odpowiemy podczas spotkań w ramach naszego cyklu #NIEtakieŁATWEteSOCIALe. Za nami pierwsze spotkanie dotyczące TikToka, teraz czas na tworzenie strategii i mikrostrategii na poszczególnych kanałach. 

CZĘŚĆ I, czas trwania 3h

1. Czym jest STRATEGIA SOCIAL MEDIA i kiedy należy ją wdrażać?

– kiedy mówimy o strategii

– kiedy mówimy o planie działania

– kiedy należy zdecydować się na tworzenie strategii

 

2. Jak przygotować się do pracy nad strategią?

– elementy niezbędne do pracy

– plan pracy nad strategią

– lista rzeczy do przygotowania

 

3. Elementy strategii social media

– kroki w strategii

– składowe strategii

– grupy docelowe, pokolenia i persony

– cele strategii

– content marketing

– działania zasięgowe i konwersyjne

– organic i paid

 

4. Wdrożenie strategii

– plan wdrożenia

– pierwsza korekta

– druga korekta

– pełne wdrożenie

– monitoring

CZĘŚĆ II, czas trwania 1h

5. Rola content marketingu

– udział w strategii

– zasady tworzenia content marketingu

– elementy content marketingu

– przygotowanie treści i jej dystrybucja

– recykling contentu i reużycie treści

– formy contentu

– trendy w tworzeniu

 

CZĘŚĆ III, czas trwania 1h

6. Wstęp do płatnych działania w social mediach (paid, ads)

– kiedy wdrażać

– jakie budżety przeznaczyć

– co promować

– działanie płatne zasięgowe

– działanie płatne budujące konwersję

 

CZĘŚĆ IV, czas trwania 1h

7. Wstęp do influencer marketing

– kiedy korzystać

– szanse i zagrożenia

– sytuacje trudne

 

CZĘŚĆ V, czas trwania 1h

8. Wstęp do mikrostrategii poszczególnych kanałów

– Facebook

– Instagram i Pinterest

– LinkedIn i Twitter

– TikTok

– Youtube

 PROWADZĄCY

WERONIKA MICHALCZYK – marketerka, social media managerka, mobile video makerka i właścicielka agencji kreatywnej. Doświadczenie zdobywała w wewnętrznych działach marketingu oraz w agencjach reklamowych. Budowała wizerunek i social media Marka Kamińskiego, odpowiadała za działania w mediach społecznościowych mniejszych oraz większych firm, tworzyła profil TikTokowy europejskiego festiwalu Camerimage.

RAFAŁ WASILCZYK – od ponad 14 lat związany z marketingiem, specjalizuje się w działaniach z zakresu digital i social media. Doświadczenie zdobywał pracując w firmach z sektora retail, FMCG, wydawniczego czy medycznego – gdzie był odpowiedzialny za działania promocyjne, budowanie marek i ich komunikację w środowisku online. Obecnie freelancer na stałe współpracujący z firmami przy realizowaniu projektów marketingowych, fanatyk świata cyfrowego i wielbiciel kultury.

Informacje organizacyjne:
Termin i miejsce szkolenia: 13 października 2023 r., godz. 9.00-15.00, online
Szkolenie odbędzie się na platformie Zoom.
Koszt udziału jednej osoby: 600 zł od osoby + 23 proc. VAT (koszt obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały szkoleniowe i certyfikat uczestnictwa w pliku pdf). Przy zgłoszeniu minimum 3 osób z danej firmy – koszt uczestnictwa wynosi 550 zł od osoby.
Kontakt w sprawie szkoleń:
Ewa Zając: ewa_zajac@rynek-ksiazki.pl
Ewa Tenderenda-Ożóg: ewa@rynek-ksiazki.pl
tel. 22 828 36 31

www.rynek-ksiazki.pl/szkolenia

Podaj dalej