Czwartek, 31 sierpnia 2017
Markety górą, tracą księgarnie i sklepy papiernicze
Trwa czas największych zakupów szkolnych, które rozpoczynają się w ostatnich dniach sierpnia, a najwyższa sprzedaż notowana jest zazwyczaj 1 września. Tak wynika z informacji biura prasowego sieci Carrefour, przytoczonej 18 sierpnia w „Rzeczpospolitej”. Również w Biedronce szczyt przypada w drugiej połowie sierpnia. Piotr Mazurkiewicz w artykule zatytułowanym „Sklepy polują na miliardy z kieszeni rodziców” szacuje, że wartość wydatków na szkolne wyprawki wynosi 3,5 mld zł. Takie pieniądze wydają rodzice i opiekunowie na zakupy dla 4 mln uczniów, którzy za kilka dni rozpoczynają naukę w szkołach. „Ponieważ kolejne roczniki otrzymują darmowe podręczniki, rodzice dysponują coraz większymi sumami na pozostałe produkty związane ze szkołą”, czytamy w „Rzeczpospolitej”. W sieci Carrefour oferta obejmuje prawie 3 tys. produktów, a w sieci Tesco najbardziej popularne w tym …
Wyświetlono 25% materiału - 122 słów. Całość materiału zawiera 490 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.