środa, 26 sierpnia 2020

W plebiscycie internautów na Podlaską Markę Konsumentów bezkonkurencyjna okazała się księgarnia TaniaKsiazka.pl, należąca do firmy Glosel z Białegostoku.

Nagroda zostanie wręczona 10 września, podczas oficjalnej gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej. W tegorocznej edycji konkursu oddano ponad 12 tys. głosów. Spośród 27 kandydatów, najwięcej głosów – aż 3543 – przypadło księgarni TaniaKsiazka.pl.

Na 14. miejscu znalazła się seria książek dla dzieci “Żubr Pompik” Tomasza Samojlika (215 głosów).

“Serdecznie gratuluję zwycięzcom, ale też wszystkim nominowanym. Dziękuję również głosującym za zaangażowanie w ten plebiscyt. To ważne, aby wspierać nasze rodzime, lokalne inicjatywy, tym bardziej cieszy tak duże zainteresowanie tegoroczną edycją konkursu Podlaska Marka Konsumentów” – skomentował wyniki Artur Kosicki, marszałek województwa.

Księgarnia internetowa TaniaKsiazka.pl to obecnie największy biznes e-commerce z północno-wschodniej Polski. Dzięki niej Polacy powiększają swoje księgozbiory już od 2006 roku. Firma angażuje się także w działalność charytatywną, wspierając białostocką Fundację „Pomóż Im”, działającą na rzecz Dzieci z Chorobami Nowotworowymi.

Podaj dalej
Autor: ET