środa, 10 listopada 2021
Wydawnictwo Literackie, PWN i Znak na podium

Magazyn Press i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów ogłosiły ranking Top Marka. To największe w Polsce badanie marek.  Analiza medialności dotyczyła aż 500 marek z 50 branż i objęła 108 mln informacji.

W raporcie przeanalizowano materiały z prasy, internetu i social media opublikowane w okresie od 1 lipca 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku: 2 mln tekstów prasowych, 16 mln internetowych i 90 mln postów w mediach społecznościowych.

W kategorii “wydawnictwa książkowe” top 10 prezentuje się następująco:

  1. Wydawnictwo Literackie
  2. PWN
  3. Znak
  4. Czarne
  5. Wydawnictwo Agora
  6. W.A.B.
  7. Muza
  8. Wydawnictwo Świat Książki
  9. Zysk i S-ka Wydawnictwo
  10. Dom Wydawniczy Rebis.

Wskazano również media, które pisały najczęściej o naszej branży. Wśród portali internetowych nasz serwis jest liderem.

Wydawnictwo Literackie drugi rok z rzędu zajmuje 1. miejsce w rankingu Top Marka. Oznacza to, że WL jest najsilniejszym medialnie brandem wśród polskich wydawnictw książkowych.

W badaniu wyselekcjonowano 50 branż najczęściej pojawiających się w mediach. W każdym z sektorów wyłoniono 10 brandów, o których było najwięcej wzmianek. W kolejnym etapie szczegółowo przeanalizowano materiały dotyczące każdej marki, biorąc pod uwagę przyjęte wskaźniki, decydujące ostatecznie o sile brandu. Raport uwzględnia rankingi branżowe oraz klasyfikację 500 marek. Pięćdziesięciu najsilniejszym medialnie brandom przyznano tytuł i statuetkę Top Marka 2021.

Podaj dalej
Autor: ET