– Zależy nam, aby na każdym kroku właściwie odpowiadać na oczekiwania naszych klientów, proponując im rozwiązania ułatwiające codzienne zakupy we wszystkich kanałach -zarówno online, jak i stacjonarnie. Teraz, w ramach współpracy z Mastercard oraz Polcard from Fiserv, salony Empik i Papiernik by Empik zyskują dodatkową funkcję. Odwiedzający nasze sklepy nie tylko zrobią wygodne zakupy, wybierając spośród tysięcy produktów dostępnych na półkach i odbiorą zamówienie online czy zarezerwowany produkt w opcji Click&Collect. Dzięki usłudze Cash2Card mogą również wpłacić komfortowo pieniądze na konto, bez żadnych dodatkowych opłat. Cieszę się, że jako jeden z liderów transformacji cyfrowej i sprzedaży w modelu omnichannel, wyznaczamy kolejne standardy na polskim rynku. Nasi klienci chętnie korzystają z nowych rozwiązań – jesteśmy więc przekonani, że obok licznych innowacji, takich jak usługa mobile self-checkoutu Premium Pay&Go czy nowoczesne metody płatności, Cash2Card to kolejne udogodnienie, które spotka się z ich pozytywnym odbiorem – mówi Karol Ignatowicz, dyrektor ds. E-commerce i Zarządzania Wartością Klienta w Empiku
[1] Postawy Polaków wobec obrotu bezgotówkowego – raport z badania 2021 i analiza porównawcza z danymi z 2009, 2013 i 2016 roku, Narodowy Bank Polski, Warszawa, październik 2021