Wtorek, 21 grudnia 2004
"Wiedza i Życie" wraca do Prószyńskiego Jak poinformowała Polska Agencja Prasowa, wydawnictwo Prószyński Media, którego głównym udziałowcem jest Mieczysław Prószyński, odkupiło od Agory S.A. popularnonaukowy miesięcznik "Wiedza i Życie". Maciej Makowski, prezes tego pierwszego, nie chciał zdradzić wysokości dokonanej transakcji. Przypomnijmy, że wydawnictwo Prószyński i S-ka, będąc w latach 90. potentatem na rynku czasopism, przez kilkanaście lat z powodzeniem wydawało ten tytuł, czyniąc go najbardziej poczytnym, a w zasadzie jedynym liczącym się, w swoim segmencie (publikowany z powodzeniem przez niemiecki koncern Gruner und Jahr miesięcznik "Focus" lokowany jest przez specjalistów na nieco innej "półce"). W przypadku niektórych numerów sprzedaż periodyku wynosiła wówczas grubo ponad 100 tys. …
Wyświetlono 25% materiału - 106 słów. Całość materiału zawiera 426 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się