Poniedziałek, 30 kwietnia 2001
Polska Agencja Prasowa o publikacji Jakuba Frołowa JAKUB FROŁOW, AUTOR WYDANEGO WŁAŚNIE OPRACOWANIA "RAPORT O KSIĄŻCE KATOLICKIEJ", UWAŻA, ŻE NAJWIĘKSZYM PROBLEMEM WYDAWNICTW KATOLICKICH W POLSCE JEST ZBYT SŁABO ROZWINIĘTA DZIAŁALNOŚĆ MARKETINGOWA. - Książki religijne można w Polsce kupiĘ przede wszystkim w niewielkich sklepach parafialnych i kioskach otwieranych niekiedy tylko w niedzielÍ. Wielu tytułów próżno szukaĘ w wielkich ksiÍgarniach, na przykład w Empikach, choĘ nierzadko rozchodzą siÍ w iloúciach po wielekroĘ przekraczających nakłady "úwieckich" bestsellerów. ByĘ może w tym właúnie tkwi odmiennoúĘ tej literatury - w jej niszowoúci, funkcjonowaniu na obrzeżach otwartego ruchu ksiÍgarskiego - powiedział PAP Jakub Frołow, autor "Raportu o książce katolickiej", promowanego na odbywających siÍ w Warszawie VII Targach Wydawców Katolickich. Dla potrzeb opracowania autor uznał, że do wydawnictw katolickich należy zaliczyĘ te firmy, których oferta úwiadomie odwołuje siÍ do nauk Koúcioła katolickiego, traktuje o jego najwybitniejszych przedstawicielach, słynnych miejscach kultu, jak również pełni rolÍ praktyczną (úpiewniki, książeczki do nabożeŇstwa). W tej chwili w Polsce działa około 90 takich wydawnictw. Ich produkcja, zdaniem Jakuba Frołowa, to około 4 proc. całego rynku wydawniczego w Polsce. NajwiÍksze oficyny katolickie to Wydawnictwo WAM KsiÍży Jezuitów, Znak, Biały Kruk i KsiÍgarnia úw. Wojciecha. Do tego grona …
Wyświetlono 25% materiału - 194 słów. Całość materiału zawiera 778 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.