Wtorek, 24 września 2019
Raport „E-commerce w Polsce 2019”
Najnowszy raport „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” prezentuje przekrojowe informacje na temat zwyczajów zakupowych Polaków w sieci. Według deklaracji badanych, miesięczne wydatki na odzież, dodatki i akcesoria wyniosły w 2019 r. 253 zł -średnią tę podnoszą mężczyźni, którzy wydali na produkty z tej kategorii więcej (345 zł) niż kobiety (203 zł). Więcej wydały też osoby w wieku 25–34 lat (465 zł), badani ze średnim wykształceniem (359 zł) oraz ci, którzy oceniają swoją sytuację materialną jako dobrą (324 zł). Jeżeli chodzi o zakupy spożywcze, to stosunkowo wyższe wydatki zadeklarowały kobiety (221 zł) oraz osoby w wieku 35–49 lat …
Wyświetlono 25% materiału - 99 słów. Całość materiału zawiera 399 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się