Czwartek, 7 stycznia 2021

Wydawnictwo Egmont zmienia nazwę na Story House Egmont. Wraz ze zmianą nazwy pojawia się również zupełnie nowe logo.

Jak podkreślono, główne filary firmy dziś to magazyny i media cyfrowe, usługi marketingowe i e-commerce.

„W głębi serca jesteśmy wydawcami i każdego dnia nasze dziennikarstwo i inspirujące treści docierają do milionów czytelników na kilku platformach. Ale jesteśmy czymś więcej, nasza firma znacznie się rozwinęła w ciągu ostatnich kilku lat, więc teraz obejmuje również usługi e-commerce. Są to szybko rozwijające się obszary biznesowe, które stały się ważną częścią naszej całościowej działalności opartej obecnie na trzech silnych nogach: mediach, handlu elektronicznym i agencjach. Dlatego nadszedł czas, aby unowocześnić sposób, w jaki spotykamy się z naszymi partnerami, klientami, użytkownikami i czytelnikami – i jak postrzegamy siebie. Od teraz jesteśmy Story House Egmont; marka, która patrzy w przyszłość i sygnalizuje, że pod naszym dachem media, technologia, relacje z klientami i opowiadanie historii idą w parze” –  tłumaczy dyrektor generalny Story House Egmont, Torsten Bjerre Rasmussen.

Nowa nazwa i logo zostały opracowane przez dyrektora kreatywnego Petera Stenbæka i dyrektora artystycznego Kaspera Bjerre z wewnętrznej agencji Story House Egmont – Creative.

Zmiana nazwy dotyczy całego wydawnictwa Egmont, nie tylko duńskiego biznesu, ale także Norwegii, Szwecji i wszystkich innych krajów, w których Story House Egmont prowadzi działalność.

Podaj dalej
Autor: ET