Wtorek, 7 lutego 2006
Opis z publikacji Łukasza Gołębiewskiego pt. "Rynek książki w Polsce. Edycja 2005"
Wydawnictwo Książkowe Elipsa Sp. z o.o. 00 - 785 Warszawa, Grottgera 18 m. 2 tel./fax (022) 841 66 87 Sprzedaż książek Elipsy w latach 2001 - 2004 podlegała regularnym wahaniom, przychody mieściły się w przedziale 2,6 - 3,1 mln zł i były niższe niż w latach 1999 - 2000 o średnio 20 proc. W 2004 roku spadły z 3,12 mln zł do 2,6 mln zł, tj. do poziomu z roku 2002. Nakładem Elipsy ukazało się 26 tytułów, w tym 12 pierwszych wydań. Nakłady łącznie wyniosły 78 tys. egz., sprzedano 102 tys. egz. W 2004 roku Elipsa wypracowała 222 tys. zł zysku netto, kapitały własne na koniec roku wynosiły 590 tys. zł. Oferta Elipsy obejmuje trzy rodzaje publikacji. Są to albumy i przewodniki ilustrowane, poradniki (wnętrza, ogrody, wychowanie dzieci, ciąża, alergie, medycyna alternatywna, feng shui) …
Wyświetlono 25% materiału - 134 słów. Całość materiału zawiera 537 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się