Czwartek, 2 lutego 2006
Opis z publikacji Łukasza Gołębiewskiego pt. "Rynek książki w Polsce. Edycja 2005"
Wydawnictwo Sonia Draga Sp. z o.o. 40 - 950 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8 - 10 tel. (032) 782 64 77, 782 60 37, fax (032) 253 77 28 http://www.soniadraga.pl, e-mail info@soniadraga.pl Przychody ze sprzedaży książek wydawnictwa Sonia Draga w 2004 roku wyniosły 4,55 mln zł (rok wcześniej było to zaledwie 500 tys. zł). Firma odnotowała rekordowy wzrost o ponad 800 proc. Nakładem oficyny w 2004 roku ukazało się 15 tytułów, w tym 14 pierwszych wydań. Nakłady łącznie wyniosły 340 tys. egz., sprzedano 300 tys. egz. Przychody spółki ogółem w 2004 roku wyniosły 6,8 mln zł, zysk netto 1,53 mln zł. Firma PHU Sonia Draga powstała 1991 roku, w 1997 roku została przekształcona w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Głównym obszarem działania przez lata był import i dystrybucja samochodowego sprzętu audio (radioodbiorników, odtwarzaczy, wzmacniaczy, głośników etc.). Pod koniec lat 90. firma osiągała z tego tytułu obroty sięgające 2 mln USD. Pierwsza książka – „Stereo w …
Wyświetlono 25% materiału - 153 słów. Całość materiału zawiera 614 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.