Czwartek, 26 stycznia 2006
Opis z publikacji Łukasza Gołębiewskiego pt. "Rynek książki w Polsce. Edycja 2005"
Wydawnictwo Wilga Sp. z o.o. 00 - 389 Warszawa, ul. Smulikowskiego 1/3 tel. (022) 826 08 82, fax (022) 826 06 43 http://www.wilga.com.pl, e-mail wilga@wilga.com.pl Przychody ze sprzedaży książek Wydawnictwa Wilga w latach 2002 - 2004 są niemal identyczne, wahają się w przedziale 17,2 - 17,5 mln zł. W 2004 roku wzrosły o 1 proc. – z 17,18 mln do 17,28 mln zł. W latach 2003 i 2004 znacznie wzrosła liczba wydanych tytułów. W 2004 roku wydano rekordową w historii spółki liczbę 261 tytułów (rok wcześniej było ich 239), w tym 147 pierwszych edycji (rok wcześniej 134). W latach 2003 - 2004 znacząco wzrosła też liczba wydrukowanych egzemplarzy – z 1,75 mln w 2002 roku do 2,21 mln egz. w 2003 i 2,54 mln egz. w 2004 roku. W tym okresie sprzedano: 1,82 mln egz. w 2002 roku, 1,97 mln egz. w 2003 roku i aż 2,48 mln egz. w 2004 roku. Kapitały własne firmy wynosiły na koniec 2004 roku 5,33 mln zł (rok wcześniej było to 4,64 mln zł), a zysk netto za 2004 rok to 0,68 mln zł (w 2003 roku Wilga osiągnęła zysk w wysokości 1,03 mln zł). Na koniec 2004 roku firma zatrudniała 40 osób. Wydawnictwo Wilga wypracowało na rynku silną markę jako wydawca książek dobrych jakościowo i konkurencyjnych cenowo. Specjalizuje się w dwóch segmentach rynku wydawniczego: książce dziecięcej oraz słownikach językowych. W strukturze wydawniczej firmy 71 proc. stanowią książki dziecięce, a 25 proc. słowniki. Młodszym dzieciom Wilga proponuje nowocześnie wydane książki w …
Wyświetlono 25% materiału - 247 słów. Całość materiału zawiera 990 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się