Piątek, 1 lutego 2002
LITERATURA MOTYWACYJNA ODMIENIŁA ŻYCIE MILIONÓW KOBIET I MĘŻCZYZN,Z RZADKĄ PRZENIKLIWOŚCIĄ WSKAZUJĄC ŹRÓDŁA ICH PROBLEMÓW JACEK MARCINIAK, REDAKTOR NACZELNY WYDAWNICTWA STUDIO EMKA Jesteście na rynku wydawniczym blisko 10 lat. Czy nadal waszą specjalnością są książki poradnicze z kręgu tzw. literatury motywacyjnej? - Zadebiutowaliśmy w kwietniu 1993 roku. Tę dokładną cezurę wyznacza nasz pierwszy tytuł, który wówczas pojawił się w księgarniach. Była to książka Franka Bettgera "Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie", napisana przez tego niezwykłego człowieka blisko 70 lat temu; stanowi ona do dziś swoisty katechizm handlowca. Przedstawia filozofię życia człowieka, który realizując amerykański mit dochodzi z "nędzy do pieniędzy". A ponieważ tytuł ten doskonale się sprzedawał, postanowiliśmy iść za ciosem. I wówczas naszym nakładem wydane zostały dwie znakomite książki Dale’a Carnegie "Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi" oraz "Jak przestać się martwić i zacząć żyć". Niegdyś zupełnie nieobecna w Polsce literatura motywacyjna okazała się bardzo potrzebna w dobie przełomu społecznopolitycznego. Chcieliśmy dać ludziom szansę wyzwolenia inicjatywy dzięki pozytywnym emocjom i reakcjom. Sekretem powodzenia książek z kręgu tej literatury jest życiowa mądrość ich twórców, wielka siła argumentacji, hołdowanie wiedzy, niekłamana chęć niesienia pomocy ludziom, wreszcie klarowny, komunikatywny język. Niejednokrotnie napisane wiele lat temu, nic nie straciły na aktualności. Odmieniły życie milionów kobiet i mężczyzn, zarówno dorosłych jak i wstępujących w dorosłe życie. Stworzyły wspaniałe dziedzictwo osiągnięć dokonanych przez wczorajszych i dzisiejszych, czołowych działaczy w dziedzinie biznesu, administracji rządowych i życia publicznego. Pozycje te udowadniają, że budowanie własnej zamożności to też fach, który - tak jak inne umiejętności - znakomicie można opanować mądrze myśląc i skutecznie działając. Wiele z tych książek stało się niekwestionowanymi bestsellerami, ponieważ z rzadką przenikliwością wskazują źródła naszych problemów. Uczą nas je rozumieć i rozwiązywać. Dokładnie tak, jak postąpiłby wypróbowany przyjaciel. Dziś w Polsce wyjątkowo trafiają w czas i mają ogromną publiczność czytelniczą. Niespełna 10-letnia działalność naszego wydawnictwa zaowocowała ponad setką tytułów z tej dziedziny literatury. I choć to nasza główna wydawnicza droga, którą podążamy, mamy w swoim dorobku i w swoich planach także książki trochę inne. Ukazało się naszym nakładem parę znaczących pozycji z dziedziny psychologii, a konkretniej - "psychologii zmian". Wydajemy ważne tytuły poświęcone biznesowi, głównie z obszaru zarządzania, marketingu i finansów, w tym znakomitą serię książek THE ECONOMIST. W ofercie Studia Emka wciąż dominują książki licencyjne, ale pojawia się coraz więcej książek polskich. - Rzeczywiście, wydajemy głównie książki licencyjne, co wynika z prostego faktu, że kolebką tego typu literatury są Stany Zjednoczone - tam się wszystko zaczęło. Choć od pewnego czasu sporo bardzo dobrych tytułów ukazuje się w Europie Zachodniej: w Niemczech, Anglii, Francji. …
Wyświetlono 25% materiału - 421 słów. Całość materiału zawiera 1684 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się