Wtorek, 23 listopada 2004
Pierwsze szkolenie Biblioteki Analiz Wystartowaliśmy! 19 listopada w sali konferencyjnej Domu Wydawniczego Bellona odbyło się pierwsze szkolenie sygnowane logo Wyższej Warszawskiej Szkoły Humanistycznej oraz Biblioteki Analiz. Poświęcone zostało ono zagadnieniom public relations na rynku wydawniczym. Z zaproszenia skorzystały 32 osoby z 26 wydawnictw (m.in. Amber, C.H. Beck, LexisNexis, Langenscheidt, National Geographic, Książnica, Wydawnictwo Edukacyjne, Zielona Sowa, Pogranicze, Sorus, Wydawnictwo Górnicze). Wśród wykładowców znaleźli się sami praktycy, czyli osoby, które z PR i mediami mają do czynienia codziennie i z zawodowego punktu widzenia. O PR jako takim - czyli, czym jest, jak je kształtować i jak dopasowywać do profilu adresata - mówiła Małgorzata Wejtko, właścicielka agencji PR "Newsline C&C". Potrzeby dziennikarza prasowego starał się przybliżyć Krzysztof Masłoń z "Rzeczpospolitej", jednocześnie sekretarz redakcji "Magazynu Literackiego KSIĄŻKI", o tym zaś, jak te zagadnienia wyglądają z punktu widzenia dziennikarza radiowego mówiła Małgorzata Kamykowa z I Programu PR. Tematykę prasy branżowej przedstawił Piotr Dobrołęcki - redaktor naczelny "Magazynu Literackiego KSIĄŻKI", zaś o prawnych aspektach współpracy z mediami mówiła Joanna Hetman - radca prawny w Kancelarii "PATRIMONIUM" oraz dyrektor …
Wyświetlono 25% materiału - 173 słów. Całość materiału zawiera 694 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu,
należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880.
Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.