Piątek, 5 lipca 2024

Magdalena Ignaciuk-Rakowska objęła stanowisko menedżerki zespołu książek z kategorii POP w dziale marketingu w wydawnictwie SQN. Do jej obowiązków będzie należało prowadzenie grupy projektowej książek POP, zarządzanie pracą zespołu promocji książek z tej kategorii oraz współpraca z pozostałymi działami wydawnictwa. Ponadto ma odpowiadać za przygotowanie, wdrożenie i ewaluację strategii promocji literatury pięknej, kryminałów, true crime, reportaży, książek muzycznych, biznesowych i Young Adult, przygotowywać założenia budżetowe promocji tytułów, budować też relacje z dziennikarzami w ramach działań public i media relations i współpracować z autorami w zakresie ustalania działań promocyjnych.

Jak komentuje SQN, Magdalena Ignaciuk-Rakowska przynosi ze sobą bogate doświadczenie i pasję, które na pewno wzbogaci projekty wydawnictwa i przyniesie świeże pomysły.

“W życiu najbardziej doceniam i kocham pasję – to właśnie pasja jest dla mnie warunkiem koniecznym do wszelkich działań. Dlatego cieszę się niezmiernie, że od czerwca zawodowo mogę rozwijać jedną z nich, miłość do książek, z drużyną Wydawnictwa SQN” – przekazała Magdalena Ignaciuk-Rakowska.

Wcześniej, przez ponad osiem lat związana była z Wydawnictwem Kobiecym, najpierw jako specjalista ds. promocji, a potem kierownik działu marketingu.

 

Podaj dalej
Autor: ET, fot. SQN