środa, 1 sierpnia 2012
Warto być najlepszym klientem
Firma Zing zaprosiła swoich klientów do skorzystania z wyjątkowej promocji związanej z przygodą. Jak czytamy w informacji skierowanej do mediów, zakup papierów powlekanych marek Hello i Rebel w okresie promocji wiąże się z możliwością zaproszenia na II edycję wyjazdu klubu AMAZING Experience.  Klienci, którzy od 16 lipca do 30 października dokonają największych zakupów papierów Hello i Rebel, mają możliwość uzyskania nagrody w postaci jednoosobowego zaproszenia na pełen przygód wyjazd do Tanzanii i Zanzibaru. Wspaniałe krajobrazy, safari w unikatowych zakątkach parków narodowych, zwiedzanie tętniących życiem afrykańskich miast i komfortowy wypoczynek na malowniczych plażach …
Wyświetlono 25% materiału - 92 słów. Całość materiału zawiera 368 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się