Czwartek, 9 marca 2006
Jak zwykle na jednej z najważniejszych imprez książkowych na świecie nie zabrakło licznych polskich akcentów
Zakończyły się Targi Książki w Londynie (5-7 marca 2006). To jedna z najważniejszych tego typu imprez (szczególnie ze względu na obrót prawami autorskimi) na świecie. Gościem specjalnym organizowanych już po raz 35. targów był Meksyk. Po raz pierwszy impreza odbyła się w nowym miejscu – nowoczesnym centrum wystawienniczym ExCel. Jak co roku organizatorzy odnotowali spory sukces. O ponad 3 proc. wzrosła liczba osób odwiedzających targi. Swą ofertę wydawniczą zaprezentowało 1996 firm z 59 krajów. Impreza cieszyła się nie tylko ogromnym zainteresowaniem ze strony przedstawicieli branży i zwiedzających, ale również mediów z całego świata. Polskie wystąpienie na Targach Książki w Londynie przygotował Instytut …
Wyświetlono 25% materiału - 102 słów. Całość materiału zawiera 410 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się