Wtorek, 8 czerwca 2004
Media Rodzina i księgarze
Cztery dni w zamku Czocha w Sudetach – od 25 do 28 maja – były okazją do przeprowadzenia swoistej gimnastyki wyobraźni. 20 księgarzy oraz przedstawiciele wydawnictwa Media Rodzina odbyli zlot „a la Harry Potter”. Pierwszego dnia uczestnicy zlotu musieli odnaleźć ukryte na zamku artefakty – jak np. gwóźdź czy spławik, potem stworzyć z tego niewywracalną kompozycję, na koniec w piwnicach odbyła się degustacja miodów. Drugi dzień rozpoczęło wystąpienie Jerzego Okuniewskiego z olsztyńskiej Książnicy Polskiej na temat funduszy unijnych, po czym doszło do rozmów na temat szczegółów. Następnie – przez cały drugi i trzeci dzień – odbywały się zajęcia w grupach, które prowadzili specjaliści od kreatywnego myślenia – Bogdan Wąsiel i Maciej Maciołek. Parafrazując, można powiedzieć tak: wyobraź sobie, że jesteś książką i zastanów się co zrobić, żebyś się lepiej sprzedawała, nie wiesz jak? Wyobraź sobie, że jesteś kartką papieru. Albo bluszczem. Ostatniego dnia w programie była wycieczka i wyjazd z zamku. Marcin Walkowiak z Media Rodzina powiedział: – To był eksperyment i – z tego co usłyszałem od uczestników – udany. Wszyscy odczuliśmy, że jest duża potrzeba organizowania takich zlotów. Konwencja zajęć podobała się bardzo. Na początku chcieliśmy przyznać nagrody 5 księgarniom za najbardziej udaną, ciekawą promocję 5 tomu „Harry’ego Pottera”. Ale co to jest nagroda? Doszliśmy do wniosku, że połączenie szkolenia i lekkiej, wypoczynkowej formy będzie najlepsze. W trakcie dyskusji uznaliśmy, że musi to być większe grono księgarzy. Krystyna Adamczak z poznańskiej Księgarni Z bajki, którą podczas promocji 4 tomu „Harry’ego Pottera” odwiedziło 1000 osób (od 21.00 do 3 nad ranem) powiedziała m.in., że formy parateatralne są świetnym sposobem popularyzacji książki. Mówiła to zarówno w odniesieniu do działań swojej księgarni, jak i formuły zlotu. Co do samego …
Wyświetlono 25% materiału - 278 słów. Całość materiału zawiera 1113 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się