Czwartek, 23 stycznia 2020
Mona Kinal chief marketing officer

Mona Kinal została chief marketing officer Empiku, obejmując nadzór nad zespołami brandu i komunikacji, PR & eventów oraz trade marketingu w firmie – wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl.

Jako chief marketing officer Kinal będzie odpowiadać za zarządzanie marką, komunikację marketingową 360 stopni – w tym działania ATL, BTL, PR, CSR – jak również za obecność w social mediach oraz kreację i content marketing. Mona Kinal posiada 17-letnie doświadczenie w pracy m.in. jako global marketing director w firmie OTCF SA (właściciel marki 4F), global marketing director w Kazar Group, w Viacom International Media Networks, Discovery Networks Europe w regionie Europy Centralnej oraz i Środkowo-Wschodniej w ramach sieciowej agencji MMD.

Mona Kinal skończyła politologię na Uniwersytecie Warszawskim, psychologię kliniczną na SWPS oraz seksuologię kliniczną na SWPS. Studiowała na University of Nijmegen w Holandii oraz Central Saint Martins w Londynie. W 2018 roku grupa kapitałowa Empik osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 17,9 proc. do 1,79 mld zł i 58,66 mln zł zysku netto.

Podaj dalej