środa, 25 stycznia 2023
Nowe funkcje Małgorzaty Marzec-Teodorczyk i Miry Olejarskiej

Szefową Działu Promocji wydawnictwa Prószyński Media została Małgorzata Marzec-Teodorczyk. Dotychczasowa szefowa tego działu, Mira Olejarska, objęła stanowisko PR Menagera.

Jak informuje Anna Gajewska, wiceprezes zarządu i dyrektor zarządzająca wydawnictwa Prószyński Media, zmiany te mają na celu wzmocnienie działań promocyjnych oraz dalszą ekspansję Wydawnictwa Prószyński na rynku książek. Małgorzata Marzec-Teodorczyk związana jest z wydawnictwem od czterech lat jako szef Działu Marketingu.

“Jesteśmy przekonani, że te zmiany przyczynią się do pełnej realizacji wyznaczonych celów i wzmocnieniu pozycji wydawnictwa. Obu Paniom życzymy sukcesów” – czytamy w komunikacie zarządu wydawnictwa Prószyński Media.

Autor: (fran)