środa, 29 grudnia 2021
300. SALON W POLSCE I WŁASNY CZYTNIK
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 560 (23/2021)
Empik opiera swoją strategię na synergii rozwoju kanałów online i mobile, przy równoczesnej ekspansji sieci stacjonarnej. – Jak wynika z badań, już 1/3 Polaków kupuje w Empiku1, a 60 proc. naszych odbiorców to klienci omnichannel i  udział ten stale rośnie. Z kolei co czwarty konsument, który realizował zakupy wyłącznie w salonach, obecnie dokonuje ich również w e-commerce. Nasi klienci cenią przede wszystkim szybkość zakupów i  wygodę, które dają im rozwiązania na styku online i offline, takie jak rezerwacja produktu online i odbiór w salonie już po dwóch godzinach (tzw. click&collect). Zainteresowanie nią rośnie w tempie dwucyfrowym. Coraz więcej entuzjastów zyskuje również Premium Pay&Go – usługa, która umożliwia samodzielne skanowanie produktów i opłacanie ich z poziomu aplikacji mobilnej bez konieczności podchodzenia do kas czy też bezpłatna dostawa zamówień z  e-sklepu Empik.com do salonów, głównie w  opcji eko – bez opakowań i wypełniaczy. Swoje zadowolenie klienci wyrażają w  jednoznaczny sposób w NPS, czyli wskaźniku satysfakcji, który dla salonów wynosi blisko 80 pkt. To plasuje nas w absolutnym top rynkowym w Polsce i umacnia w przekonaniu, że obraliśmy efektywną strategię rozwoju – wskazuje Cezary Kupiec, dyrektor ds. handlowych i sieci sprzedaży w  Empiku. Marka nie zwalnia tempa ekspansji stacjonarnej. 17 grudnia Empik otworzył 300. salon w Polsce – zlokalizowany w krakowskiej galerii Centrum Serenada. Sklep ma powierzchnię ponad 300 mkw. To już dziesiąty Empik w sercu Małopolski. Jak zapowiedziano, do końca grudnia powstanie jeszcze pięć nowych sklepów: w Gdańsku (Rental Park), Warszawie (ul. Klimczaka, al. KEN, Lazurowa) i Andrychowie. A na 2022 rok zaplanowano otwarcie ponad …
Wyświetlono 25% materiału - 253 słów. Całość materiału zawiera 1012 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się