Poniedziałek, 5 marca 2012
Dobry ostatni kwartał 2011 roku
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru322
W ostatnich dniach lutego NFI Empik Media&Fashion opublikowało skrócone śródroczne sprawozdanie finansowe na dzień 31 grudnia 2011 roku. Podano w nim m.in., że Grupa Empik (Empik, Empik Digital & Publishing oraz E-commerce) zanotowała wzrost sprzedaży LFL (+3,2 proc. rok do roku), dzięki „wysokiej sprzedaży w salonach (głównie artykuły nie wydawnicze, multimedia, muzyka) oraz dzięki rozwojowi sklepu Empik.com”. Wzrost sprzedaży w czwartym kwartale 2011 roku (kwartał do kwartału) wyniósł 12 proc. Przychody Grupy Empik w tym okresie wyniosły 462 mln zł, z czego 385 mln zł przypadło na salony sieci Empik, 40 mln zł na sprzedaż sektora Empik …
Wyświetlono 25% materiału - 97 słów. Całość materiału zawiera 390 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się