Poniedziałek, 30 kwietnia 2018
PROMOCJA DRUKARNI I PORZĄDKOWANIE WIEDZY
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 478 (6/2018)
Olsztyńskie Zakłady Graficzne OZGraf S.A. znane są z  nietypowych form promocji. Na Warszawskich Targach Książki na PGE Narodowym nie wykupują oddzielnego stoiska, lecz wynajmują elegancką i prestiżową lożę dla VIP-ów, w której przyjmują swoich gości – zarówno odbiorców, czyli wydawców, jak i dostawców, a więc dystrybutorów papieru i innych materiałów poligraficznych. Interesujące jest też praktyczne wykorzystanie tego miejsca, bo loża wynajmowana jest tylko przez dwa pierwsze dni targowe, kiedy obecni są przedstawiciele biznesu, natomiast OZGraf zrezygnował z obecności w trakcie weekendu, gdy takich partnerów już nie ma na targach, a za to generalnie jest szeroka publiczność, dla której oferta drukarni oczywiście nie jest przeznaczona. Takie targowe rozwiązanie już się przyjęło i kilka firm poligraficznych poszło w ślady OZGrafu i wynajmuje odrębne pomieszczenia zarówno na targach w Warszawie, jak i w Krakowie, i to właśnie przez dwa pierwsze dni trwania tych imprez. Kolejny pionierski pomysł promocyjny olsztyńskiej drukarni to przyznawanie nagród swoim klientom. Od trzech lat OZGraf organizuje konkurs na najlepsze rozwiązania edytorskie zlecane do wykonania olsztyńskiej drukarni przez wydawców. Zeszłoroczna edycja tego konkursu zakończyła się uroczystą galą w trakcie Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie, a w tym roku konkurs będzie kontynuowany. W ten sposób OZGraf nie oczekuje, aby go wydawcy nagradzali, lecz sam ich nagradza, co okazało się świetnym instrumentem promocyjnym. W tym roku OZGraf wystąpił z następną interesującą propozycją dla wydawców. – Przez ponad 70 lat działania w sektorze poligrafii na rynku polskim i europejskim zgromadziliśmy spore zasoby wiedzy i umiejętności, którymi chcemy się teraz bezpłatnie podzielić z  wydawcami w ramach Akademii OZGraf – powiedział Piotr Ciosk, prezes olsztyńskiej drukarni. Program Akademii OZGraf obejmuje trzy spotkania z wykładowcami – pracownikami drukarni w warszawskim biurze jednej z firm grupy Kompap, w skład której wchodzi OZGraf, oraz wyjazd studyjny powiązany ze zwiedzaniem papierni International Paper w Kwidzynie. Przewidziano też nieobowiązkowe spotkanie z przedstawicielami firmy Peyer Graphic, która jest dostawcą materiałów pokryciowych oraz papierów ozdobnych stosowanych głównie jako okleiny na okładki książek. Tytuł …
Wyświetlono 25% materiału - 289 słów. Całość materiału zawiera 1159 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się