Wtorek, 15 listopada 2011
Rozmowa z Janem Kasprzyckim-Rosikoniem, dyrektorem zarządzającym Creative Hub Group
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru314
Nazwa pana firmy brzmi Creative Hub. Pierwsze słowo jest zrozumiałe i z pewnością odnosi się do działań kreatywnych, ale co oznacza jest w tym przypadku Hub? Słowo Hub ma kilka znaczeń i jedno z nich oznacza węzeł komunikacyjny i w połączeniu z „creative” oznacza platformę skupiającą branże kreatywne trochę na zasadzie klastra. Kto tworzy wasz „kreatywny węzeł”? Trzy grupy. Węzeł tworzyliśmy w trzech różnych etapach, gdyż najistotniejsze było tworzyć stopniowo plaftormę, która umożliwi nam niezależność finansową, a przez to możliwość podejmowania decyzji. Po pierwsze jest to miejsce, gdzie wszyscy mogą się spotykać, odbywać burze mózgów, pracować na zasadzie co-workingu wynajmu przestrzeni. Co ciekawe po dwóch miesiącach otrzymaliśmy pierwsze oferty aby zostać franczyzodawcą. Drugi filar organizuje wykłady i warsztaty, które mają na celu inspirować i łączyć osoby z różnych branż kreatywnych będąc platform (czyli hubem) pomiędzy nimi. Dla przykładu podam, że po pierwszym cyklu otrzymaliśmy informacje, że powstały trzy projekty pomiędzy uczestnikami, który się wcześniej nie znali. Postanowiliśmy kontynuować tę działalność i tak powstała fundacja Creative Hub Akademia. Trzeci element był najważniejszy, gdyż miał kreaować projekty, pracę i być alternatywą w zakresie komunikacji komercyjnej. Creative Hub Group jest zespołem utalentowanych grafików, copywriterów, fotografów, programistów, specjalistów w dziedzinie komunikacji oraz multimediów, który dzięki swojemu modelowi pracy może elastycznie dopasowywać się do wielkości i rodzaju projektu dla poszczególnych klientów. Kto za tym stoi? Połączyliśmy doświadczenia kilku osób z zakresu reklamy, sztuki i szeroko pojętej komunikacji. Moja żona Joasia po studiach w SGH i w Wiedniu pracowała m.in. dla Advertising.com, najbardziej przychodowej cześć firmy AOL/Time Warner. Zajmowała …
Wyświetlono 25% materiału - 253 słów. Całość materiału zawiera 1014 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się