Poniedziałek, 17 lutego 2020
Platforma Allegro planuje w tym roku wydać miliard zł na inwestycje, które mają podnieść jakość obsługi kupujących i sprzedających. Handlowy gigant chce, by do końca 2020 roku na Allegro znalazło się 200 mln ofert (na koniec 2019 roku było ich 130 mln), a liczba sprzedawców zwiększyła się o 20 proc. Jak podsumowuje Allegro, dynamicznie rośnie sprzedaż produktów codziennych, m.in. z kategorii zdrowie i uroda czy supermarket. W grudniu do sprzedawców dołączyła sieć sklepów Carrefour. „Naszym zadaniem jest sprawić, że polscy klienci dostaną najlepszą ofertę …
Wyświetlono 25% materiału - 84 słów. Całość materiału zawiera 336 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.













