Poniedziałek, 10 kwietnia 2006
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru165
Jak podała 6 kwietnia „Gazeta Wyborcza”, powołując się przy tym na nieoficjalne informacje serwisu „Internet Standard”, największy na świecie sklep internetowy Amazon.com wchodzi na polski rynek. Firma z Seattle miała podpisać umowę z jedną z polskich spółek działających na rynku e-commerce. „Nie ma jeszcze informacji, jak miałaby wyglądać taka współpraca, czy wzorem Google i eBay powstałaby polskojęzyczna wersja serwisu, czy też Amazon oferowałby książki polskich wydawnictw” – pisaliśmy na stronie Rynek-Ksiazki.pl. Sprawdziliśmy nawet właściciela domeny www.Amazon.pl, którym okazała się – co nie dziwne – spółka Amazon.com, INC. z Second Avenue w Seattle. Dodajmy, że domeną kupiono 17 września 2003 roku. Tymczasem jeszcze tego samego dnia wszystko stało się jasne. Na stronach znanej porównywarki cenowej 9sekund.pl (witryna porównuje ceny danego produktu w różnych sklepach internetowych) pojawiła się informacja następującej treści: „Serwis …
Wyświetlono 25% materiału - 130 słów. Całość materiału zawiera 523 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki