Alicja Modzelewska - ukończyła Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim w Warszawie. Rozpoczynała swoja karierę w agencji reklamowej Propaganda. Od 1998 roku w Edipresse Polska na stanowisku product managera, w latach późniejszych jako dyrektor marketingu. W latach 2004-2006 zarządzała pionem magazynów jak Dyrektor Wydawniczy. Od roku 2006 Członek Zarządu i Dyrektor Zarządzający Edipresse Polska SA. Współtworzyła ponadto Fundację Przyjaciółka i od roku 2000 zasiada w jej zarządzie. Jadwiga Rembiszewska - absolwentka Wydziału Zarządzania UW. W latach 1996-1997 pracowała jako junior manager ds. marketingu w Van Melle Polska, następnie jako manager ds. administracji spółki Plakat Polski oraz manager ds. sprzedaży na Europę Wschodnią w Hecht Polska. Przez wiele lat związana była z wydawnictwem Harlequin Enterprises jako manager ds. promocji sprzedaży oraz sales marketing manager Eastern Europe. Ostatnie pięć lat pełniła funkcję dyrektora ds. sprzedaży i marketingu działu książek początkowo w G+J Polska, a następnie po przejęciu Burda International PL. Obecnie dyrektor ds. książek Edipresse Polska. Rodzina: dwóch synów i córeczka. Zainteresowania: narty, windsurfing, podróże ekstremalne, rodzina. Edipresse Polska przygodę z książkami zaczęło wiele lat temu, w formie kioskowych kolekcji, z których niektóre osiągały nakłady nawet 100 tys. egz. Tradycyjne wydawnictwo książkowe to jednak dla was coś nowego. Alicja Modzelewska: I tak i nie. Jest to nowość na dużą skalę, ponieważ na rynku jesteśmy obecni już od lat. Odnieśliśmy sukces w kioskach, teraz rozszerzamy działalność na dystrybucję tradycyjną. Mamy niezbędne predyspozycje i możliwości by widocznie zaistnieć na rynku książkowym. Nie tylko cieszymy się ogromnym zaufaniem autorów, ale również mamy wieloletnie doświadczenie w wydawaniu książek. Można powiedzieć, że jest to naturalny, kolejny krok w rozwoju naszego biznesu. Edipresse to bardzo silna marka. Jesteśmy drugim największym wydawcą magazynów dla kobiet w Polsce, rozwinęliśmy silne portfolio serwisów internetowych, co oznacza, że mamy ogromne możliwości wsparcia marketingowego wydawanych przez nas pozycji. Macie także serwisy on-line o dużej oglądalności. Czy będą one w jakiś sposób współpracować z działem książki w Edipresse? A.M.: Edipresse to duży koncern multimediowy. Wszytko co robimy staramy się by było spójne i wzajemnie się uzupełniało. Mamy silne portfolio magazynów i serwisów, które budują ogromny zasięg wśród kobiet. Książki, które są konsekwencją naszych doświadczeń wydawniczych, choć są oczywiście samodzielnym bytem, funkcjonują w ścisłej symbiozie z serwisami Polki.pl, Wizaz.pl, Gotujmy.pl, w przypadku wydawnictw kulinarnych, oraz Babyonline.pl. Sprzedaż książek jest szeroko wspierana przez kampanie promocyjne w Internecie, a autorzy książek naturalnie dostarczają unikalny kontent, który jest świetnym dopełnieniem publikacji i cieszy się dużym zainteresowaniem czytelników. Coraz częściej drukowana publikacja …