Piątek, 28 września 2012
CzasopismoWiadomości Księgarskie
Tekst pochodzi z numeru72
Urodzona: 20 lutego 1954 roku. Zamieszkała: od zawsze w Białymstoku. Wykształcenie: Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie (obecnie SGH). Rodzina: dwóch synów – Michał i Tomasz – obaj po studiach, pracują i mieszkają w Warszawie, dwoje wnucząt – Radek i Hania. Zainteresowania: polityka gospodarcza, literatura historyczna, reportaże, ogród i turystyka. Czas wolny (permanentny niedobór) najchętniej spędza z książką. Anna Andrzejczuk z książką związana jest od początku swojej pracy zawodowej, którą rozpoczęła w Białostockich Zakładach Graficznych. W 1991 roku ówczesny dyrektor Domu Książki – Kazimierz Grzegorczyk zaproponował jej stanowisko głównego księgowego. Współpraca ta nie trwała jednak długo, bo tylko do połowy 1993 roku. Wówczas na fali ówczesnych przemian gospodarczych Anna Andrejczuk rozpoczęła pracę, również jako finansista, w jednej z młodych i dynamicznie rozwijających się białostockich firm handlowych. Potem były następne. Na początku 2002 roku otrzymała zaproszenie na spotkanie z Radą Nadzorczą i ówczesną prezes Domu Książki Białystok Janiną Jackowską, która odchodziła na emeryturę. Po raz kolejny otrzymała propozycję pracy. Tym razem dotyczyła ona zarządzania firmą. Jak sama przyznaje, było to ciekawe wyzwanie po doświadczeniach zdobytych w firmach swobodnie funkcjonujących w realiach konkurencyjnej gospodarki rynkowej. Firma do której wracała potrzebowała przeprowadzenia trudnych zmian. Anna Andrejczuk postawiła sobie dwa główne cele. Po pierwsze: komputeryzacja, ponieważ do efektywnego zarządzania zasobami a w szczególności towarami, które stanowi największe i bardzo wrażliwe aktywo, niezbędna jest bieżąca i rzetelna informacja. Po drugie: dokapitalizowanie spółki celem przeprowadzenia niezbędnych inwestycji w sieć komputerową, oprogramowanie i zaniedbane lokale. Przedsięwzięcie to było trudne organizacyjnie i kosztowne, jak sama wspomina: – Od samego początku napotykałam silny opór i negatywne nastawienie do informatyzacji zdecydowanej części załogi, która była – trzeba o tym pamiętać – wspólnikiem spółki i pracodawcą prezesa, …
Wyświetlono 25% materiału - 277 słów. Całość materiału zawiera 1110 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się