Poniedziałek, 23 lutego 2009
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru240
„Lawinowo wzrasta liczba nowych tytułów na polskim rynku książek do słuchania. Dzieje się tak za sprawą dystrybucji w Internecie” – pisze Bartosz Marzec w tekście „Przeczytają za nas” opublikowanym w dzienniku „Rzeczpospolita” (29 stycznia). Polski rynek audio za półtora roku dorówna Europie Zachodniej – twierdzą przedstawiciele internetowego sklepu Audioteka.pl. „Każdy produkt ma swój optymalny moment wprowadzenia na rynek i myślę, że po prostu wiele polskich projektów wydawniczych zrealizowano zbyt wcześnie” – mówi na łamach dziennika Marcin Beme, jeden z twórców sklepu. Daleki od huraoptymizmu jest natomiast Czesław Apiecionek: „Audiobooki nie stanowią …
Wyświetlono 25% materiału - 91 słów. Całość materiału zawiera 365 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się