Poniedziałek, 15 kwietnia 2019
Bartosz Kamiński 18 marca objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i promocji w Wydawnictwie Prószyński Media. Odpowiada za przygotowanie strategii promocyjnej i nadzorowanie realizacji planów promocyjnych, reklamowych i PR, dla …
Wyświetlono 25% materiału - 26 słów. Całość materiału zawiera 105 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.












