Wtorek, 2 stycznia 2007
Bestsellery 2006
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru185
W ostatnim w 2006 roku numerze „Polityki” ukazało się zestawienie najlepiej sprzedających się tytułów minionego roku. Sporządzone zostało – przy znacznym udziale naszej redakcji – w pierwszych dniach grudnia, stąd konieczna będzie nieznaczna korekta. Dane do zestawienia udostępnili sami wydawcy. Pierwsze miejsce bezapelacyjnie zajął szósty tom przygód Harry’ego Pottera. Intensywna kampania reklamowa oraz skutecznie podgrzewana przez fanów atmosfera oczekiwania na polskie tłumaczenie „Księcia Półkrwi” zrobiły swoje. Zaskoczeniem jest miejsce drugie. Przypadło poradnikowi kulinarnemu nieznanej wcześniej Małgorzaty Caprari (Klub Dla Ciebie). Dowodzi to nieśmiertelności niektórych tematów „literackich”, magii ceny (dla członków klubu – 9,90 zł, …
Wyświetlono 25% materiału - 94 słów. Całość materiału zawiera 376 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się