Wtorek, 9 października 2007
Księgarnia Ekonomiczna Kazimierz Leki
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru205
– 2005 rok był bardzo dobry dla księgarni, w 2006 mieliśmy 10-proc. spadek. W tym roku po analizie pierwszego półrocza wydaje się, że nadrobimy straty z roku ubiegłego, chyba że coś zmieni się na jesieni – mówi Kazimierz Leki, właściciel warszawskiej Księgarni Ekonomicznej. Uważa jednak, że nie można zachłysnąć się optymizmem, chociaż rozważny wysiłek przynosi określone rezultaty – poszukania nowych klientów, reklama, promocja, obecność w Internecie. W tym ostatnim kanale sprzedaż w ostatnim okresie wzrosła, nie tylko ze względu na większe zainteresowanie klientów, ale również unowocześnienie poczynań reklamowych. Pan Kazimierz zwiększył środki na reklamę w Sieci, nie zapomniał o pozycjonowaniu – dziś w wyszukiwarce Google placówka jest na pierwszym miejscu w kategorii „księgarnie ekonomiczne”. By dowiedzieć się więcej o sposobie docierania do księgarni, na jej stronach zamieszczono ankietę. Dzięki niej ustalono, że 10 proc. Internautów dowiaduje się o placówce od znajomych, 60-70 proc. dzięki wyszukiwarkom, spory procent czerpie tę wiedzę z radia. – Nie wolno bagatelizować żadnego klienta – powtarza właściciel firmy. W listopadzie 2006 w księgarni rozpoczęto gruntowny remont. Wszystkie meble są na bieżąco wymieniane – zakończenie prac planowane jest na listopad. Przede wszystkim zmieniono system obsługi klienta. Wcześniej ekspedient podawał książkę, stał za ladą, odizolowany od klienta. Teraz jest inaczej – klient sam ogląda, bierze z półek, od personelu otrzymuje tylko wskazówki, gdzie …
Wyświetlono 25% materiału - 215 słów. Całość materiału zawiera 861 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się