Poniedziałek, 30 sierpnia 2021
W PLANACH 300 SALONÓW
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeruBiblioteka Analiz nr 552 (15/2021)
Empik konsekwentnie realizuje strategię ekspansji firmy w Polsce. Na początku sierpnia otwarto dwie nowe placówki sieci. 286. salon mieści się na warszawskiej Woli, przy ul. Karolkowej 28. – Odwiedzający salon przy ulicy Karolkowej będą mogli skorzystać z możliwości ekspresowej rezerwacji asortymentu. Rezerwując produkty w aplikacji mobilnej Empiku lub za pośrednictwem strony internetowej, ich odbiór w salonie jest możliwy już po upływie dwóch godzin od dokonania rezerwacji. Zdalne zakupy to niezwykle wygodne rozwiązanie, które daje również dostęp do szerokiej oferty kategorii produktów, których nie znajdziemy w sklepie stacjonarnym. Co więcej, w ramach proponowanego przez nas programu Empik Premium, klienci mogą korzystać z szerokiego pakietu korzyści, w tym stałych zniżek na zakupy – mówi Cezary Kupiec, Dyrektor ds. Handlowych i Sieci Sprzedaży w Empiku. Z kolei 287. sklep sieci w Polsce mieści się w Galerii Veneda przy ul. Zawadzkiej 38 w Łomży. Jak poinformował Empik, już teraz w każdym województwie zlokalizowanych jest średnio 20 punktów marki. Tym samym salony Empik znajdują się w większości powiatów i gmin miejskich w kraju. – Chcemy być jak najbliżej naszych klientów – nie tylko poprzez zapewnienie im możliwości zrobienia zakupów w wielu kanałach sprzedaży, ale też pod względem lokalizacji salonów Empik. Właśnie dlatego priorytetowo podchodzimy do rozwoju i wykorzystania nowoczesnych technologii. Innowacyjne rozwiązania tworzone przez nasz dział Data Science umożliwiają nam wskazywanie lokalizacji nowych salonów, dzięki czemu odpowiadamy na oczekiwania konsumentów i efektywnie rozwijamy sieć sprzedaży – podsumowuje Cezary Kupiec, Dyrektor ds. Handlowych i Sieci Sprzedaży w Empiku. „Nowe punkty firmy powstają nie tylko w wielkopowierzchniowych centrach handlowych zlokalizowanych w największych miastach, ale również w parkach handlowych oraz przy ulicach w mniejszych miejscowościach, gdzie szczególnie dużą popularnością i zaufaniem lokalnej społeczności cieszą się sklepy w formacie convenience” – czytamy w komunikacie. Kiedy zostanie otwarta Warszawianka? Jak informowaliśmy w „Bibliotece Analiz” nr 13/21, w 2020 roku Grupa Empik poszerzyła swoją działalność o spółkę Polski Dom Książki S.A., do której należy Księgarnia Warszawianka. Umowa sprzedaży akcji, na podstawie …
Wyświetlono 25% materiału - 320 słów. Całość materiału zawiera 1281 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się