Czwartek, 15 lutego 2007
Kurs public relations – cz. 19
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru188
Właściwie prowadzony monitoring mediów nie tylko daje początek całościowej ocenie prowadzonych działań public relations, ale także umożliwia przewidywanie ich wyników. To prawda dla wielu banalna. W ukazujących się na łamach prasy i obecnych w mediach elektronicznych wzmiankach na temat naszej firmy drzemie klucz do stwierdzenia, czy efekty naszej pracy warte są ponoszonych na nią nakładów. Dział PR – jak przeczytałem na jednym ze specjalistycznych wortali – jest niczym rozpieszczone, leniwe dziecko, które kosztuje za wiele, a pożytku z niego żadnego (zgoda – to bardzo „przegięte” porównanie). Jeśli więc nie chcemy narazić się na oddanie do adopcji, za wszelką cenę mierzmy skutki naszych wysiłków. Na temat ewaluacji pracy komórki PR będziemy jeszcze pisać w ramach naszego kursu. Dziś jednak uczyńmy swego rodzaju wstęp do tego ważnego zagadnienia w postaci wyjaśnienia, czym w ogóle jest tzw. Press Book. W gruncie rzeczy to nic innego jak stara poczciwa teczka z wycinkami prasowymi. Oczywiście, nie do samej prasy ograniczają się relacje na temat działalności naszej firmy. Współczesny Press Book nazwać więc powinniśmy Media Bookiem, w którym gromadzić będziemy również nagrania audycji radiowych i telewizyjnych oraz „zrzuty” stron internetowych. Wyśledzenie wszystkich z góry skazane jest na niepowodzenie. Możemy (powinniśmy!) oczywiście zamówić monitoring mediów w firmach, które zajmują się tym …
Wyświetlono 25% materiału - 204 słów. Całość materiału zawiera 819 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się