Poniedziałek, 4 grudnia 2006
Kurs public relations – cz. 14
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru183
W poprzednim odcinku kursu dowiedzieliśmy się, jak stworzyć komunikat prasowy. Stanowi on najważniejszy składnik materiałów prasowych, nazywanych także teczką prasową lub – z angielska – Press Kitem (już widzę, jak niechętni public relations czytelnicy dostrzegają zabawną zbieżność językową tego określenia – kto wie, może niekiedy coś w tym jest). Teczka prasowa zawierać powinna rzeczony komunikat plus dodatki, które pełnią kilka różnych funkcji – od informacyjnych, przez utylitarne, aż po prezentowe. Komunikat Jak już powiedzieliśmy, komunikat prasowy powinien został załączony w postaci drukowanej – by dziennikarze mogli się z nim zapoznać jak najszybciej i podobnie orientować się w jego zawartości podczas pisania artykułu, a także elektronicznej – by ułatwić dostęp do wszystkich materiałów (dających się łatwo skopiować ilustracji oraz plików tekstowych, z których oby nasi dziennikarze chcieli korzystać jak najobficiej). Uzupełniacz Komunikat uzupełnić możemy próbkami naszych towarów, materiałami reklamowymi itp. Oby jednak te ostatnie nie były zbyt nachalne, bo zatracimy teoretycznie obiektywny przekaz spreparowanych informacji. W przypadku wydawnictwa może to być aktualny katalog z ofertą, w przypadku organizatora targów – spis wystawców i imprez towarzyszących. Mogą to być egzemplarze …
Wyświetlono 25% materiału - 178 słów. Całość materiału zawiera 715 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
1A. Dostęp czasowy 15 minut
Szybkie płatności przez internet
Aby otrzymać dostęp kliknij w przycisk poniżej i wykup produkt dostępu czasowego dla Twojego konta (możesz się zalogować lub zarejestrować).
Koszt 9 zł netto. Dostęp czasowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Czas dostępu będzie odliczany od momentu wejścia na stronę płatnego artykułu. Dostęp czasowy wymaga konta w serwisie i logowania.
1B. Dostęp czasowy 15 minut
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
2. Dostęp terminowy
Szybkie płatności przez internet
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail. Dostęp terminowy wymaga konta w serwisie i logowania.
3. Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeśli jesteś już prenumeratorem dwutygodnika Biblioteka Analiz lub masz wykupiony dostęp terminowy.
Zaloguj się