Poniedziałek, 17 lipca 2006
Jakub Wośko odszedł z Pascala
CzasopismoBiblioteka Analiz
Tekst pochodzi z numeru173
Jakub Wośko, dyrektor marketingu i sprzedaży, pełniący również funkcję dyrektora wydawniczego w wydawnictwie Pascal, pożegnał się z firmą. Stanowisko to piastował od stycznia 2005 roku, kiedy przeszedł z wydawnictwa Wilga. Niedługo potem powołany został na członka zarządu, z której to funkcji zrezygnował w kwietniu tego roku, obejmując w spółce prokurę. Rezygnacja ta co najmniej zdumiewa. Jak bowiem zapewnia Jakub Wośko, wydawnictwo jest w znakomitej kondycji. – Ubiegły rok zakończyliśmy wzrostem sprzedaży o około 20 proc. I znaczną poprawą wszystkich wskaźników istotnych dla prowadzenia firmy. W …
Wyświetlono 25% materiału - 85 słów. Całość materiału zawiera 342 słów
Pełny materiał objęty płatnym dostępem
Wybierz odpowiadającą Tobie formę dostępu:
Dostęp czasowy
Płatność za pośrednictwem usługi SMS
Aby otrzymać kod dostępu, należy wysłać SMS o treści koddm1 pod numer: 79880. Otrzymany kod zwotny wpisz w pole poniżej.
Opłata za SMS wynosi 9.00 zł netto (10.98 PLN brutto) i pozwala na dostęp przez 15 minut (bądź do czasu zamknięcia okna przeglądarki). Przeglądarka musi mieć włączoną obsługę plików "Cookie".
Dostęp terminowy
Płatność kartą płatniczą lub przelewem
Dostęp terminowy zostanie przyznany z chwilą zaksięgowania wpłaty - w tym momencie zostanie wysłana odpowiednia wiadomość e-mail na wskazany przy zakupie adres e-mail.
Abonenci Biblioteki analiz Sp. z o.o.
Jeżeli jesteś już abonentem Rynku Książki